En såndär tisdag

Denna dagen började riktigt illa med att jag lyckades kasta fil över hela köket (jag överdriver inte när jag säger kastade) när jag redan hade bråttom. Men förövrigt har denna dag flytit på finemang. Jag har bockat av 4 saker på min "att göra"-lista. Gjort de mest akuta läxorna och dessutom har Robert varit här och vi har kollat på House och Scrubs :)

Dagens bästa
Robert i telefon till Henric:
"Vi är två stycken; Elin, Emma och Robert"

Igår var sista avsnittet på Upp till Kamp. Vilket slut. Ojojoj. Men häjajaj vilken bra serie! Mer sånt, SVT! :D Och Sverrir är ju inte liiiite snygg. ;) Jag har gått och lagt mig, om någon frågar varför jag är uppe halv ett. Egentligen sover jag. ZzzZZzz. Godnatt!//E

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0