När man märker att man inte hunnit med.

Japp, så sitter man här då. Måndag. Dagen innan Tisdag. Dagen innan fiollektion, sånglektion OCH pianolektion. Det har visst gått en hel vecka sedan förra tisdagen. Och jag inser, att jag inte hunnit med. Ojdå. Veckorna går så snabbt. Hur ska man hinna öva och utvecklas? Panikövning i 2 timmar resulterar i trötthet och stopp i hjärna och fingrar. Jag får väl ta smällen imorgon och hoppas att det blir bättre nästa vecka. Eller? Förutom det har jag matte och arrangemang-läxor som jag inte heller har gjort. Attans, så att säga. Men det löser sig.

Det är en grej på gång som är cool som tusan, men det för förbli en hemlis tills jag är färdig. Då får ni se det coola. :) HEhe. Dom flesta vet redan. Men det blir coolt för dom som inte vet. Typ.

Bra hållning har jag också..  aj.

Yeh Jo Halka Soroor Hai med Jeff är liksom det ända som känns helt rätt just nu. Bara så ni vet. Laters//E

image250

Kommentarer
Postat av: e

jeff är alltid det enda rätta.
jag lvar:)

2007-09-10 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0