Söndagsklubben!

elinochemma


Har precis spikat en spelning med Elin&Emma på Söndagsklubbens öppning den 7 oktober. :) Dom hörde av sig på myspace efter att ha lyssnat på våra låtar. Det var kul och lite otippat sådär. :)
Söndagsklubben är typ ett musikcafé på ett ställe som heter Caoz i Borlänge. Den sjunde spelar vi och en kille som heter Anders Lövgren och ett bands om heter The Lance. Det börjar klockan fyra och slutar åtta och kostar 20 spänners. Finns det något bättre sätt att tillbringa en söndag eftermiddag/kväll? Ingen gör ju ändå något vettigt på söndagar har jag märkt (mig inkluderad).

Nej men det var party. Imorgon måste vi knäppa ett nytt "bandfoto" för vårat känns lite förlegat.. (det är sen ettan. Då hade jag blekt tuppkam, inte på kortet dock, men ändå. Emma hade mörkt hår.) :) Det var tider det. Men nu måste nytt kort fixas.

Jag drar somsagt till Linköping imorn, men jag bringar min compiz :P Så det blir säkert bloggande ändå!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0