ikväll är det party

Konsert på Arenan med No Brakes och Mozkovitch åtföljt av dans och partaj på Klubb Phone me! Finemangmang och kalasvev hela dan! :)

What to wear? Är ju frågan med stort W, hahaha. nej. Men det känns liksom som om jag inte har nååågonting, fast min garderob fullkomligt svämmar över med kläder.. de får inte ens plats. Men ändå känns allt tråkigt, fult, uttjatat, urtvättat eller bara.. trasigt? Om jag hade haft en symaskin skulle jag sytt en paperbagwaist kjol.. men jag har varken ork, tid eller symaskin. Får väl gräva och improvisera som vanligt....

monki2monki1


hade suttit så fint ikvälla alltså. monki igen, ja jag har hakat upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0