Progress, or not.

Min blogg känns pretto nu, det gillar jag. Ska ju bli emo och allt.. eller hur var det nu? Projektrapporten gick.. sådär. Skrev klart en grej, men så kom jag till rubriken "resultat" och kunde inte komma på hur jag skulle börja. Så jag diskade istället. Det kändes lite bra och lite dåligt..

Batteriet i min kamera är slut, och batterier kostar pengar.. mycket pengar, som jag inte har. Den ekonomiska krisen. Alltså, om någon otroligt rik människa läser det här.. sponsra mig, för jag ska bli IT-girl! (Detta är en uppmaning till uppriktigt rika människor, inte ett tigg-tal till alla andra.) I ärlighetens namn gillar jag min ekonomiska situation. Det är liksom min grej... ger en känslan av att man lever farligt. Moahahha!

Mitt mål i livet: (förutom att bli clown, konstnär och dirigent) att bli världens första riktigt utfattiga IT-girl!

You know you love me! XOXO// Heeeennning!
me
Dessa fantastiska glasögon är vägen till framgång! En vilt främmande människa (kille med skägg, faktiskt) kom fram till mig och sa att de var snygga. Bara en sån grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0