Mot Etiopien

Mirrefirre, min älskade lilla uppsalapingla, har tagit stora resväskan och åkt som volontär till Etiopien, Afrika!! Så coolt, faktiskt. Hon åker rättaresagt imorgon, eller idag med tanke på klockslaget. Hon har gjort en ny blogg (mirres gamla blogg döpt efter mig, som peppade henne till att börja blogga! ;P) som jag precis suttit och pimpat lite. Där kommer vi förhoppningsvis få läsa fantastiska inlägg om allt som händer därborta!!! :D

----------------> HTTP://JAGARIETIOPIEN.BLOGG.SE <---------------

nu har det reklamats.

Ska lägga mig och läsa "snabba cash", men först ska jag slå på inspelning av hasse alfredsonfilmen "Den enfaldige mördaren" på boxen. godnatt!! //Henning


mirre och hennes isbjörn  hund Lovis.

Kommentarer
Postat av: Eric

Mitt fädernesland. Vill också åka tillbaka =) /E.

2008-08-27 @ 16:51:19
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0