New pix

Jag har lagt upp alla bilder från dagarna här !! Så där kan man nu botanisera i mina whereabouts. Jag har en hund här.. eller nej det är en lillebror. Men han är ungefär som en hund. Det ända som fick honom att gå ur min säng var att börja lyssna på Sigur Rós, knäpp kille det där!!!!

Jag har idag varit på arbetsförmedlingen och nu är jag officiellt arbetssökande. Jag söker jobb i hela sverige, alla jobb jag är kvalificerad till iallafall. Så har du ett jobb till mig? HÖR AV DIG! [email protected] !! (helst vill jag jobba i närheten av Linköping eller i närheten av Falun)

Framtiden och den fruktade "hösten" är här, där allt man skulle göra "i höst" plötsligt är verklighet.

Ta mig till kärlek
ta mig till dans
ge mig nått som tar mig någonstans!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

och ja, ni ser rätt, jag citerar numer Håkan i mina blogginlägg. Urled är tiden. //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0