Världens tråkigaste dag?

I alla fall världens tråkigaste väder. Huuuuuuva. Ljusgrå himmel och ett ihärdigt mes-regn. Inga fantastiska skurar som smattrar mot taket eller mysigt stormväder, nej det bara rinner på rutorna och ger hela dagen ett grått skimmer. Eller snarare en grå hinna. Sånt väder gör mig så trött.

Imorgon börjar min lillebror skolan. Jag börjar mitt nya liv som arbetssökande på riktigt! "Att söka jobb är ett jobb i sig" eller som Dr.Phil brukar säga: "Your job is to find a job". Måste köpa en kalender och gå upp tidigt på morgonen så det känns påriktigt!

Jajajaja.. det finns inte mycket mer att säga. Jag spelar puyo med mina bröder, läser bloggar (som aldrig uppdateras), kollar bilddagboken (som aldrig uppdateras) och utöver det gör jag ingenting. Livet är händelserikt! Hejsvej! //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0