2 lussebullar och 1 uppenbarelse

Min kära kära vaktmästare och kollega Kristina kom nyss in och dumpade en påse med massa lussekatter i: "ät" sa hon bestämt och travade iväg. Jag hade lovat att äta upp dom som blev över från servicehusen, så det är bara att tugga på och vara glad. Har ätit två. Nu är jag mätt. Goda var dom. Mmmm.. :)

Och så till uppenbarelsen. Igår upptäkte jag ju hur enkelt och smidigt det var att framkalla bilder på fujifilms hemsida. Sedan diskuterade jag med Ella om huruvida jag ska eller inte ska köpa en digital systemkamera på mellandagsrean. SEDAN läste jag något om en fotoutställning och drabbades av en plötslig kreativitet så jag har då aldrig varit med om maken. Fick en otrolig lust att fotografera, framkalla och sätta in i olika album. Dokumentera viktiga saker. Fånga fina grejer. Ja jisses, blev helt sjukt sugen. MEN för detta behövs egentligen inte en systemdig. Så för att testa om jag verkligen är i behov av systemkamera så ska jag göra en fotoserie, framkalla och sätta in i album INNAN JUL! (detta är som en liten utmaning till mig själv!)

Något förslag på tema?//E

Kommentarer
Postat av: marielle

men kör jultema? om du ska göra innan jul liksom ;) jag älskar också att fota, så himla kul att vinkla saker & ting & visa saker som andra inte tänker på. det enda jag önskar mig i år är en systemkamera, hoppashoppashoppas!

2008-12-04 @ 21:27:49
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gamla linköping!

Eller mamsenochpappsen. Eller mamsen.

2008-12-05 @ 10:24:29
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0