2 VECKOR?!

Hjälp! Det är ju bara 2 veckor kvar till jul! Vart har tiden tagit vägen? Bläddrade i kalendern och insåg att detta var ett faktum! Tiden kommer gå hiskeligt fort, eftersom det är mycket mycket på jobbet nu. Igår var jag på jobbet hela dagen, från otta till natta. Ungefär samma gäller idag, men jag har kirrat skjuts av pappa hem så jag ska slippa komma hem så hisklans sent! Imorgon tar jag sovmorgon och om allt går mig väl är jag ledig på fredag!

Trekaffet is coming up! I needs it, I wants it..! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

jag vet! & det är bara 12 dagar tills jag fyller år & bara 6dagar tills jag kommer hem! WOW! :D

2008-12-10 @ 15:35:00
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nej det är envecka kvar till den riktiga bemärkelsedagen.

Haannnakarolina.

2008-12-10 @ 16:20:31
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Britta

Bara man får goda kakor och lite skinka och sill, så behöver man inte mycket mer än ljus och gran. Ta det lugnt, julen väntar på dig. Kram Britta

2008-12-10 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0