3 advent

I fredags var jag på julbord med jobbet, sen gick vi till Harrys och dansade ;) Tänk så det kan gå! :)
Igår åkte jag och Elin till Hjärta till hjärta och letade lite second hand fynd, det fanns inte jättemycket kläder och sånt men det fanns allt annat i stort sett. Köpte bl. en röd kuvertväska och en riktigt bra barnbok!
Sen åkte vi hem hit och gjorde mozartkulor och såg på film och lite sånt, mycket trevligt!

Nu är jag uppe, trött som tusan, för jag ska åka till kyrkan. Men vet ni vad? Det är nu bara några arbetsdagar kvar till den efterlängtade julledigheten! Tjeeeenare var skönt det kommer bli. Nu ska jag försöka pilla i mig lite frulle!//E

Kommentarer
Postat av: marielle

Ja det var hos abbes jag också läste om jesper & oj, vilken bra musik. Den tycker jag du ska lyssna på. & tack för tipset om abbe, jättebra blogg. Hur som haver så tänkte jag passa på att fråga om du inte fått mitt brev? Jag har inte hört något från dig om det osv så jag har börjat tro att det kanske sprungit bort sig? I vilket fall har jag skrivit ett nytt åt dig, så jag skickar det imorgon eller tisdag. Snart blir det sverige, jihu! :D kram!

2008-12-14 @ 15:44:21
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0