Alla ska sova för nu är det natt

Alltså de månatliga rävarna som flyttar in i livmodern, det är då man känner sig värdefull som kvinna. Suck...
Men choklad och överhurtiga musikaler med stepdans, plymer och Marilyn Monroe kan göra saken lite bättre på kvällskvisten (och kraftiga smärtstillande tabletter).

Anyhowandanyway så är det slut på måndagen, imorgon är det tisdag. 2 december. Vi närmar oss jul. Har ju en såndär nedräkningsmoj på min sidepanel, så jag har full koll. Kollade på första avsnittet av julkalendern på svt play. Vet inte riktigt om jag blev sådär värst överväldigad men det var rätt kul. Anders och Måns har man ju hört att dom är roliga men.. ;)

Nej, godnatt nu mina små julskatter ;) Puss!//E

Kommentarer
Postat av: marielle

åh så besviken jag blev när jag såg den! jag vill ha en riktig julkalender med snö, mysfaktor 100, tomtar osv. Ingen jäkla vit steriliserad miljö. Nej nej, tacka vet jag findus&pettson, pelle svanslös & mysteriet på greveholm bl.a. jag hoppas verkligen att andra avsnittet är bättre idag. puss!

2008-12-02 @ 11:08:07
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: marielle

jag förstår ingenting, min kommentar syns inte. aja, får du två ny så vet du varför :) jag sa iaf att usch så besviken jag blev på julkalendern! jag vill ha en med snö, mysfaktor 100, tomtar osv. inte någon vit steriliserad miljö. nej tacka vet jag findus&pettson, pelle svanslös osv. Det var tider det! puss!

2008-12-02 @ 11:13:20
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0