Det liksom snöar så smått



Snö snö snö, hela dagen. Nu är det vitt och mörkt, som det ska vara i december.
Ikväll ska jag på julbord med jobbet, yummir yummie! Och imorgon ska jag och Elin ut och spana secondhand! Håll tummarna för fina fynd, typ en julklänning och julklappar och sånt ! :)

Jag har inte skrivit någon önskelista i år?! Borde man? Har kommit fram till följande: Jag har massa pengar och kan köpa det jag behöver och det jag vill ha själv. Därför önskar jag mig överraskningar i julklapp, sånt som jag sagt jag vill ha men glömt bort, sånt jag vill ha men inte vet om, och liknande.

Men jag kanske gör en önskelista ändå, för skojs skull.. //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0