En lyckad dag!

Åh, idag är jag glad och nöjd! Fin och lugn dag på jobbet och sen gav jag mig ut i regnet och rusket på en tur på stan. Hittade två fina grejor till mig själv på myrorna som jag ska fixa lite med så ni får se imorn. Hittade tre julklappar också! :D Mycket bra! Tunga kassar på vägen hem, men mycket mycket nöjd.

När jag kom hem möttes jag av korten jag skickat in för framkallning! Snabbt jobbat fuji!! Respekt! (skickade in dom onsdag kväll). Och korten var fiiina! :) Har nu också köpt matrial till mitt tackkort. Dock var själva fotona lite förstora för korten jag köpt, attans, det blir lite pilligare än tänkt. Men men, kärlek bakom varje kort är väl ändå idyllen?

Sen fick jag ett paket med ett par solglasögon jag köpt på tradera också! Lite tidigt att köpa solglasögon kanske, men jag samlar ju så hittar man nått man vill ha är det bara att slå till! Ja, och nu är det fredagkväll, jag ska sy och ringa ett trevlig samtal. Äta god mat. Äta för mycket godis. Dricka för mycket läsk. Lyssna på julmusik! Fiin kväll!!! :D //E

Kommentarer
Postat av: marielle

men lite klipp&klistrande gör ju dina studentkort unika :) vartenda ett. & lite godis i magen skulle inte sitta helt fel här borta kan jag lova. give me :) puss

2008-12-05 @ 20:03:10
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0