fortfarande hemma

Jopp, vaknade imorse med alla intensioner att gå till jobbet, men mådde illa och kände mig fortfarande inte frisk, så jag bestämde mig för att stanna hemma en dag till och bli frisk på riktigt. Eftersom jag troligtvis har en infektion i kroppen.

Jag har nu legat och sovit i några timmar, fruktansvärt skönt faktiskt. Pappa håller på och städar och fejar för fullt där nere. Krukväxterna ska väck, handspriten fram, vet ni varför?! Jo för MAMMA KOMMER HEM IDAG! :D Så jag är glad.

20 dagar, 12 timmar, 30 minuter och 59 sekunder kvar till julafton! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

du gör rätt i att stanna hemma. & gud vad roligt att din mamma kommer hem! då blir det ännu mer julkänsla :) hälsa din mamma så mkt från mig & vila ut dig ordentligt idag :) tjohej.

2008-12-03 @ 12:27:24
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0