Godermorgon mitt herrskap!

Sitter i köket och myser i morgonrock efter delicious pannkaksfrukost! Igår lärde brorsan mig att retouchera bilder i photoshop! Det var rätt fränt! Bild kan ni skåda här. Sen så kollade jag på Harry P och den flammande B och så avslutade vi kvällen med ett spännande parti mahjong!! :)

Idag ska jag åka och kolla på en kamera! Vi får se om det blir köp eller inte.. ! Spännande.

Imorgon åker jag till Falun, för nyårsfirande och lite häng i knarkarkvarten och andra ställen. Så jag måste väl börja fundera lite på packning och sånt. Usch, eftersom jag hatar att packa finns ju risken att det går väldigt dåligt. Men men!

See ya in tha snow!//E

Kommentarer
Postat av: Maohlin

"Harry B och den flämmande B", du är för jäkla underbar Elin! :D Men du, du hade inte tänkt svänga förbi Malung något? Me miss you long time!

2008-12-28 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0