Got to go!

Så småningom här så ska vi börja dra oss mot stationen och tåget mot Falun! Har somvanligt försökt att packa så lite och lätt som möjligt, vilket som vanligt ändå resulterat i att min lilla röda resväska väger ett ton eller två. Men men, det är smällar man får ta i livet. Har säkert inte ens med mig hälften av det jag borde heller.

Har iallafall tagit beslutet att lämna nya kameran såväl som datorn i hemmets trygga vrå. Nya kameran är jag lite rädd om och dessutom vill jag kunna den lite bättre innan vi drar ut på äventyr tillsammans. Datorn är tung. Även om den är finemangstrevlig att ha på tåget så klarar man sig med en bok och musik i mobilen.

Om jag inte snyltar in mig och bloggar från någon annans dator så vill jag önska gott nytt år till alla!
Nu laddar jag lite partystämning här med "You can call me Al" och "Wake me up before you Go Go" på Spotify! :)

See ya! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0