Lite småstressig tisdag

För ovanlighetens skull har jag haft fullt upp mest hela dagen, fram tills nu då jag fick en välförtjänt (och oplanerad) liten lunchrast. Skönt. Dagen kommer fortgå tills sena kvällen med diverse barnsamlingar, körövningar och julbak! Kommer bli trevligt. Mindre trevligt är att jag har en lika lång arbetsdag imorgon, kunde inte ha bilen så då kan jag inte åka hem mitt på dagen (om jag inte vill spendera två timmar på bussen).

Men men.. man får väl köpa lite godis och försöka överleva utan större skador på psyket. Dock hoppas jag för kung och fosterland att jag kan vara ledig på fredag. Vore finemangsbra faktiskt. Vi hörs! //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0