Ambitionsnivån= sluta deppa börja peppa!

Sen jag kom hem från skolan har jag peppat med mitt projektarbete, mailat runt och grejat och fixat. Känner mig rätt så duktig. Är grymt hungrig och trött nu och måste verkligen dra mig ut i köket och göra slag i saken.

En annan bra sak är att jag hittat min grungiga, härliga, svarta mössa på ett random ställe i en resväska. Vilken lycka. Mössa är liksom viktigt, helt enkelt.

Tisdag=en dag närmare helgen. Som jag ser det så är ju onsdagen snart här och förbi. Sedan är det torsdag som kommer tas upp av diverse rockafett rep och sedan är det fredag, rock dagen. Sen är det ju helg!! Summa sumarum; snart är det helg. (Är det förtidigt att helgdrömma på tisdag kväll?)

jeff<-- grunge! :)


Kommentarer
Postat av: H

JA. vi drar!
seriöst! Vi sparar några månader bara, lever på existensminimum eller något! jagvilljagvilljagvill! Det kan itne vara så dyrt att bara vara likzom! ÅÅh. Jag är inte frisk dårå. Helene kommer ändå slakta mig.

2008-02-13 @ 22:10:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0