Oförskämt tidigt uppe på en ledig fredag!

Ja, jag gick faktiskt upp klockan sju idag. Men lugn lugn, inte för att jag är obarmhärtigt hurtig eller av några andra politiskt korrekta anledningen. Grejen var helt enkelt att mamma skulle ta bilen till jobbet, men jag vill göra ärenden (och gå i affärer) och vill ha bilen så jag fick lov att skjutsa henne till jobbet.
Så nu är jag vaken, helt enkelt.

Så klockan är 08.50 och vad ska man hitta på? Känns nästan som att gå upp mitt i natten. Men jag kände mig faktiskt pigg och utvilad när jag vaknade. Undrar vad det beror på när jag brukar kämpa för att gå upp klockan 9 en annan vardag? Sömn och pigghet är mig ett oförståligt mysterium utan dess like.

Ja, that's the end of this morning blog. Ciao!//E

image388
Stevies nöjdgap! "That's what friends are for" på Youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0