"Sport"Lov! :)

Ja, jag kan ju säga att jag INTE planerar att sporta så värst på detta lov. Jag tänker vila, för det behöver jag. Men någon promenix blire säkerligen, när min iPod behagar leva upp. Annars så har jag en del saker att göra detta lov, t ex energirapporter och religionsuppgifter. Dessutom måste jag skriva klart mitt CV och ge mig ut på arbetsmarknaden för att hitta ett jobb till sommaren/hösten. Känner ju redan nu hur bra det säkerligen kommer gå, men man får kämpa. Jobb ska man ha, så är det bara.

Här är tre bilder från Oslo. Alltså, de flesta bilderna blev inte så snygga och jag tog inte så många. Men men..

mirre
Snygg-Mirre, själva resans huvudperson. :)

oslo2
Två party-girls from sweden.

oslo1
Gitarristen och sångaren i "The Kooks", hur snygga och bra som helst. Jag är nog lite kär i Luke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0