Träningsvärken!!

fäkta
Fäktning
gruven
Veni Veni Bertil i Falu koppargruva. Jag längst ut till höger på bilden.

Igår var en otroligt hektisk men upplevelserik och trevlig dag. Jag, Agnes och Robert provade på fäktning på friluftsdagen och det var jättekul men jättejobbigt rent fyskiskt (för mig iallafall). Alltså träningsvärken är inte av denna värld. Eller kanske jag har haft värre, men det är jobbigt att gå som en pensionär. Men jag levde mig verkligen in i fäktandet och tänkte mig att jag var en pirat eller en musketör!

Grooovet i gruvan med Veni Veni Bertil gick bra och det var kul. Hoppas filmen blir fin. och inspelningen. Ni får väl kanske höra någon gång. Vem vet?

Slutet på dagen var middag hos Agnes (jättegod soppa), Super Mario Galaxy med varböldsspindeln och trevlig konsert på Arenan. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0