tre filmer på en lördag

Detta har varit en väldigt soft lördag, som sig bör. Jag, pappa och Jon var på ICA maxi och då köpte jag dvd-filmer 3 för 99! Skitbra, tyckte jag. Hittade många bra men valde tillsist: pianot, donnie darko och cabaret. Då har jag något att kolla på på vägen hem!

Annars så är det snöstorm, jag har kört bil och ikväll ska vi äta fiskburgare och pommesfrittes, eller jag ska iallafall. Det ser jag fram emot. Ser inte så värst framemot den hektiska veckan som närmar sig. Men det kommer nog sluta väl. Förhoppingsvis :) Nu ska petter fixa Croc 2 till mig, mitt första 3D spel från min barndom! :)//E

painodonniecabaret


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh. jag gillar donnie darko. fast den är så mörk och "emo" stämplad av alla. och cabaret. åhå. såg den med peterjöback och jag älskar´t. och sen har jag ju stt den med mirre som nazisthora också. haha.

saknar dig!

2008-02-02 @ 19:11:33
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0