"A revolution without dance is no revolution at all"

vendetta
(Natalie Portman, SNYGG SNYGG SNYGG!!!! <3<3<3)

Har idag softat en hel del faktiskt. Trodde knappt jag skulle orka upp imorse, men det  gjorde jag. :) Tur var väl det. Efter den ytterst korta och trevliga skoldagen var jag hemma hos Agnes. Vi softade och spelade lite Mario Galaxy som var väldigt komplicerat och hektiskt. Sen kom Arvid och vi kollade på V for Vendetta, har sett den förut och den är grym. Natalie Portman alltså, vilken tjej. Ge mig hennes jag-passar-i-snagg-som-fan-grej !

Men som titeln säger, ingen revolution utan dans. Så jag sitter nu och softar och kollar på Let's dance. Har honungsmelon och eldorado choklad. Ska även kolla lite på London Live på 2an och P3 Guldgalan. ciao! //e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0