Första skoldagen 08!

Ja, det var inte så hemskt som det nästan kändes igårnatt, när man försökte att somna och INTE tänka på alla tusen grejer som man måste fixa. Det är ju kul att träffa alla igen, även om det inte känns som om man varit borta så länge. Men nu drar allt igång med buller och brak, och det är bra. För det är jobbigt om allting segar igång så man kan leva kvar i något sorts lov-tänk.

Nu ska jag gå och fixa så jag får inack-tillägg. Jag ska betala min hyra själv nu, för jag är 18!! Hej ansvar!!! Spännande! (inte). Sen ska jag träffa IPA för lite projektarbete-snack. Det närmar sig nu! Sen är det hem till Ella och bak som gäller. Jag ska fixa så vi kan göra cream cheese frosting till muffins! Yummie! :) Det blir en trevlig eftermiddag! Hejsvej! //E

image367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0