hej självheten hej ensamheten

Idag har jag vilat. På riktigt. Slagit av telefonen, slagit av msn och bara lyssnat på musik och sett på film i mörkret. Så nu känns förskylningen lite bättre. Jag vill åka skridskor imorgon, så då får förskylningen vara borta, helst. Det finns inte så mycket mer att säga om den saken.

Är fortfarande helt förälskad i "Snö" med Laleh... lyssnar på repeat. :) Kommer tjata ut den snart tyvärr. Snart ska jag fixa en äggmacka och te. Chao! //E

image357<<-- mörkret och Laleh=min dag i sin helhet.

Kommentarer
Postat av: aggy

eeliin! låter som en helhyvens behövande dag. är du i falun måntro? eller kommer du med emma på söndag? tror du det blir någon myskväll i ert eminenta boende då? många frågor förde mig till din blogg. men vi hörs, du. PUSS!

2008-01-04 @ 22:45:22
URL: http://syltpop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0