Hejhej Lkpg!

Har haft en härligt somrig semester i Dalarna. Som numer är ett resemål och inte en hemort. So sad. Här hemma i radhuset är det kvavande hett på mitt rum, detta hus är inte gjort för att vistas i när det är 25 grader varmt. Oh no!

Ska väl ge lite mer detaljerade rapporter om mina whereabouts senare, men inte nu för det är så varmt så varmt. Ska ladda in de få bilderna som vistas i min kamera också. Har inte fotat så mycket, jag har bara.. varit. Så det blir nog inte mycket att hänga i julgranen. Men jag ska göra en lista sen över allt jag gjort. Hejsvej!//E

Ps! Orkade inte kolla igenom bilddagboken, to much. Det räckte med alla bloggar man missat. Men någon dag kommer det väl regna så då får jag fixa't! Ds!

Pps! Under min semester hade tre personer kommenterat mitt belville-inlägg, som jag lade upp för jättejättelängesen. Vadan detta? Tydligen är den blå féen värd 500spänn.. eller mer. Se där! Dds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0