Två dagar med Aggie



Nu har Aggie varit här och hälsat på mig i två dagar, helhyv på alla vis! :D

Igår, dag 1, var vi bland annat och shoppade järnet på Monkis sommarrea. Det var rea på nästan allt och det var 50% på allt på rean. FETT, skulle man kunna säga. Vi provade och valde och grejade. Tillsist slog Agnes till på ett linne och en klänning och jag slog till på en jumpsuit:en och klänning:en som jag suktat efter så länge! :)


Idag, dag 2, kollade vi in fina plejs som domkyrkan...


... den fantastiska trädgårds föreningen, där jag inte varit själv förut heller. Väldigt fint och grönt....


.. och Wasabi där vi åt delicious sushi! Här kan ni se processen: ta en bit, doppa, njuuuuut! :)

Tack Aggie för två fina händelserika dagar! //E

Kommentarer
Postat av: AGNES

TACK SJÄLV! Jag har berättat om våra bravader för emma som blev sugen på linköping hon med :) det var fiina dar! Hyvens, ja. PUSSIS!

2008-07-23 @ 16:20:24
URL: http://syltpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0