Blogglek

Ja, om ni ser lite åt sidan här på bloggen kan ni ju se att jag äntligen löst hur man får en större profilbild, smaaaart Elin, ;)! Dessutom kanske ni ser en liten fin bild med texten "Freak Out Henning". Det är början på min nyaste blogg. En blandning av "Hej Henning" och "Freak Out Falun". Vet inte riktigt vad det kommer bli, men ni kan läsa mer om den där.

Det är ju så kul att blogga!!! :D

Just nu håller pappa på att riva, greja, bygga och fixa på övervåningen. Vore fint att få ihop något på mitt rum så jag kan börja packa upp lite. Ska slänga typ hälften av allt jag har med mig. MINST! Hur kan jag ha så mycket grejer!!? Livsfarligt. Eum.

Falubor! Jag kommer till Dalarna helgen innan Musik vid Siljan veckan. Alltså helgen veckan efter midsommar. Då ska jag öva med vår lilla sånggrupp som ska sjunga på bingsjö, träffa ER och även gå på Lokes namngivningscermoni m.m. Har fått jobb på ett fritids i Sjugare mån, tis, tors och fre i musikvidsiljanveckan. Bingsjö är på ons. Men vi ska leka. Okey?!//E


Kommentarer
Postat av: kakan

Välkommen till namngivningen då! Du kanske kan langa lite av Nusses skapelser till mig på nåt sätt!? :)

2008-06-18 @ 11:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0