Nu har det hänt. Allt på en gång.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Finns inte ord för att beskriva allt som hänt de senaste 3 dagarna. Studenten, balen och flytten. Allt har helt plötsligt hänt. Och nu sitter jag här. I lyckligt rus, samtidigt i fruktansvärt vemod. I Linköping. Nej jag kan inte beskriva. Dessutom är jag så sjukt förskyld så jag kan inte tänka klart.
Allt har varit så FANTASTISKT!!!! Studentdagen, utspringet, sjungandet, skrikandet, promenerandet, fotoposandet, kramandet, gratulerandet! Shit shit shit.
Balen, finet, skålandet, ätandet, sjungandet, skrikandet, dansandet (!!!!!!)!

My head my heart, it's all falling apart.

SAKNET!!!! ES3MU jag saknar oss redan! Jag saknar er alla! Bästa klassen, ever, i alla kategorier!!!! Nu ska jag sätta mig och krama min studentmössa och kolla på kort och snyta mig. Jag vill åka tillbaka till Dalarna. Nu!!!

Kommentarer
Postat av: ellzha

det är bara att komma!:)

2008-06-16 @ 18:22:17
Postat av: mirre

åh grattisgrattis elin! GAlet. nu är vi fria! vilken ångest. men också bra. puss!

2008-06-16 @ 22:03:07
URL: http://tillelin.blogg.se/
Postat av: Malin

2008-06-16 @ 23:59:34
URL: http://ma
Postat av: kakan

Finet tyckte jag var ett bra ord! Tack för blogglänken till de fina kläderna btw! :)

2008-06-17 @ 10:05:27
Postat av: Liz

ååhh, jag saknar med redan. alla de fina sakerna, fast det känns som att de finaste sakerna har hänt under helger och andra tider förutom i skolan så alltså kan vi uppleva dem nu också :)!

hinner du förbi falun när du ska till bingsjö?



PUSSSS!

2008-06-17 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0