This is not my life.

Vad är det här egentligen? Här sitter jag i min ensamhet och deppar allmänt över att jag sitter här i min ensamhet. På något sätt är jag helt övertygad om att alla har något fruktansvärt roligt och mysigt att göra just nu utom jag. Ändå så orkar jag inte ta mig för något. Jag är trött, jag har på mig baddräkt och jag har sett 3 avsnitt av Lost på raken. Det är inget bra på TV. Haaalllå!?!?!?

Igår var jag på kusin Agnes student och det var trevalns på alla sätt! :D Snart ses vi släkten igen, nämligen på MIN student! Kom hem och tänkte, är det nått bra på TV ikväll? 1an, nej. 2an, nej. 4an, bingolotto! NEEJ! Aaah gamla goda tv 6! Science Fictionfilm när den är som bäst nämligen "I Robot". Väldigt najs på alla de vis.

Har idag iallafall varit på kupolen och grejat lite grejor till balen, som skor, smink och nagellack. :) Frågan är om jag ska ringa alla jag känner bara för att ta reda på vad dom gör eller om jag ska se en film och sluta deppa? //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0