Dumma ohyva onsdag

Onsdagar... tröttdagar. Även om saker är roliga så är det för mycket för en dag. Jag är död. Har nu suttit i 3 timmar och skrivit klart min duumma energirapport. Har skjutit upp det hur länge som helst, men nu var det helt enkelt inte möjligt längre. Nu är jag uppe sent igen. Klocka är nästan 1. Det suger ju!!

Dessutom får jag super depp när jag tänker på hur sjukt mycket som ska hända under dessa 3 månader fram till studenten. Jag kommer gå under. Den här våren är verkligen värre än någonsin. Förra våren var det grymt mycket, men jag tror faktiskt att det är sjukt mycket mer den här våren.. Alla dessa konserter. Det är ju så kul men så sjukt jobbigt. Och nu måste jag verkligen inte blogga utan sova. Kommer ju dö när jag ska vakna imorgon..

NEJ!!!!! Ja, det var det jag ville säga. Eller gnälla om. Så nu vet ni. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0