Elins hittepå-middagar fortsätter

Här kommer en follow-up på Elins mat, maten som jag ätit till middag i en vecka ca. Idag kände jag att någon förnyelse var på gång och då blev det:

Elin's tomatoe-bomb
image416

Du behöver:
lite överblivet "Elins flerdags veggo-mat"
en tomat
en micro

gör såhär:

dela tomaten. Jag skar sådär snyggt sick-sack så det blev fint, men det är lite overkill egentligen
fyll tomaten med lite Elins flerdags veggo-mat
ställ in i micron och slå på hög värme i 1.30 min, tills den nästan sprängs, då är den klar.

Försök äta, men det är inte så lät. Jag delade på den med en kniv och surplade i mig, ungefär. Men heja heja världen. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0