En kort historia

Ja, det verkar som om Faluns svar på gossip girl blev kortlivat, de har visst redan lagt ner. Kanske  lika bra, det kan nog bli en hel del uthängning och dumma grejer på en sån sida. Men det var ju värsta spännande ändå, vilka skrev den !? Och vilken underground hype det blev! Men men.. det finns ju andra falubloggar som är mycket trevligare. :)

Jag mådde illa i morse, hur kul är det? Min mage gillar som känt inte stress. Men nu har jag väl mer eller mindre återhämtat mig och ska åka till skolan och äta lite mer mat så magen blir ännu lite gladare.

Imorgon ska jag åka till Linköping!!! Så ofattbart SKÖNT det ska bli! Påsklovet here we come.//E

image422jag och min fiol!

Kommentarer
Postat av: Maohlin

Gah du är så fin snygging! :)

2008-03-24 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0