I work all day and I sleep all night

Idag försöker jag ha en pluggdag. Vet väl inte riktigt hur bra jag lyckas.. Men nu har jag iallafall kommit igång med projektrapporten!! Försökte skriva projektrapport till nutida konsten men det gick inget vidare. Jag tror inte Marinka kommer bli speciellt glad. Har övat fiol, vilket verkligen behövs inför nästa veckas konsert. Herrejisses! Exakt en vecka kvar nu..

Ville mest egentligen åka och kolla på (och köpa om möjligt) min kamera men mamma den lilla rackaren tog bilen och tyckte jag skulle göra det imorn istället. Så så blev det.

Idag är det våffeldagen och vi har inget våffeljärn! VE OCH FASA!

image425
Jag vill ha de här skorna! Såg dem i modette-tidningen för en massans månader sen och tänkte, shit sånna skulle man ha. Men prada, hu vad dyrt! Den här bilden gör dem inte riktigt rättvisa, ni skulle sätt bilden från tidningen. Väldigt beiget på en strand med flygiga matrial och så de där skorna i blöt sand. Jag tycker någon skulle vilja sälja dem billigt på e-bay men jag hittar dem INGENSTANS på internet. Äsch!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0