Opepp skoldepp

Sista dagen på lovet, kan något kännas mer opepp än det? Plötsligt inser man att man tror man utfört något under lovet, men att man egentligen inte gjort.. nått.. Eller jo, jag har vilat. Och det har varit skönt. Min kropp är nog lite i viloläge för jag känner mig grymt trött, jag har en grymt varm tröja och grymt oseriösa glasögonbågar. Det känns som en sån sak man inte borde ha på sig i sin ensamhet, men jag har det för att känna mig lite mer seriös. Lite mer pepp. Men jag tror verkligen inte att det funkar.

Men det är tur att Liz finns och att Liz är en såndär som fixar. Så kladdkaka i goda vänners lag får bota min skolångest och jag tror inte att livet går under bara för att man inte gjort sin energirapport.. eller? //E

image409
Den här bilden påminner mig om när jag alltid tog bilder med min webcam för att visa hur jag för stunden kände mig. (typ när man var 14..) Denna är dock tagen med min mobil, men den tjänar samma syfte....


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. jag såg samma bild på din bilddagbok och satt och funderade på om jag redan läst bloggen. men det hade jag inte.
ja, skola. usch. jag vill vill vill verkligen komma till dig en helg men det händer så sjukt mycket hela tiden! det är sjukt.

saknar dig och är fett taggad på att ses. är också sugen på festival i sommar. men.. frizon?! wayoutwest?! peaceandlove?! je ne sais pa

2008-03-02 @ 22:20:18
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0