The face of fashionfighting!

ne
Idag har jag och Ella varit ute och jagat lite folk till projektarbetet! Det är en intressant syssla indeedy! Vi hittade några guldkorn som dyker upp här i inom en snar framtid. :)

Igår var en otroligt trevlig fredag. Skoldag med discodängor och kortspel. Fika på Jason's med Ella och Liz (jag förstörde deras försök att jobba skolarbete, men det var kul ;P). Hehehe! Broder Daniel ringde och berättade att han klarat körkortet! WIHI! :D Så jag åkte och firade med honom. Fika på kopparhatten, fett najs. Han var glad och bjöd på choklad.
Sedan gjorde jag och Hannah sucker-faces för att få Ben&Jerry's cookiedough (cockydough, haha). Vi hyrde Babel och såg på den och det var väldigt kulturellt på alla vis. Sedan var det en storstark/röd vin som gällde på Rådis med Eric. Jag frågade ut bartendern om olika drinkar, så nu ska jag ladda med pengar till nästa phone me så jag kan lyxa! :)

Jag och Hannah ska bli ikoner och IT-girls. Kolla in den där posen [påsen], där har du en ikon! PASTAKVINNAN HEJ HEJ PASTAKVINNAN!
me2
(mina favis röda dr.martens! himlen öppnades när de stod där på myrornas för 70 spänn! kanske ett av de lyckligaste shoppingögonblicken i mitt liv. jag har på mig dem nästan varje dag, kan inte låta bli!!!)

Kommentarer
Postat av: Kät mossa

Det var en bra kväll. Sannerligen.

Jag tänker köra stenhårt på ikonprojektet hela veckan. jag tror att min psykiska ohälsa kan gynna heroinchicklooken rätt mycket. Mitt trasiga hår också. Världen. Här kommer jag.

2008-03-16 @ 18:10:32
URL: http://hannahkarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0