Två idéer

Idé ett:
Jag har kommit på att om man har en blogg behöver man egentligen varken liv eller vänner. Man kan klä upp sig i snygga kläder, fota och lägga ut på bloggen. Så får man bekräftelse och uppmärksamhet även om ingen såg kläderna IRL. Man kan laga jättegod och framförallt fin mat att lägga ut, man kan beställa kläder från internet så behöver man aldrig gå på stan. Det kanske är så man blir en ikon? Genom att ge upp hela sitt liv och bara leva för sin blogg? Vad vet jag?

Idé två:
Snarare, det är INTE en så bra idé att inte ha packat kl 23.29, när man ska åka nästa dag kl.10... hmm... bra tänkt? Nej! Men jag får väl slänga ner lite grejer i en väska nu innan jag gå och lägger mig och sen slänga i resten imorgon innan jag sticker? Bra idé säkert.. hejsvej!/E

Kommentarer
Postat av: H

Jag känner för dig, henning.

2008-03-20 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0