Varför är det så..?

Att nu när jag verkligen inte har några pengar vill jag köpa ALLT. Plötsligt hänger snygga kläder i varje affär, i varje blogghörn, på varje hemsida? Jag tror det är faktumet att jag skaffat såntdär e-kort och kan betala übersäkert på internet och dessutom kan betala även om de kräver mastercard (har maestro).

Jag borde lära mig att bara för att jag KAN betala saker på internet inte innebär att jag har pengar. Men men..

Imorgon ska jag leta efter billigaste priset på min kamera!!! Kanske köpa nååått om jag får lite pengar av mamma. Skulle vara finis med ett par fina skor till våren.. och en sån och en sån och en sån. Babylon-sjukan?//E

Ps! Ge mig ett sommarjobb!!! Jag är desperat. Annars kanske jag drar till Boston/San Fransisco i Augusti!! Ds!

Kommentarer
Postat av: Mossan

Jag har lite pengar. Men jag blivit girig av detta så nu vill jag inte spendera dom för jag gillar att ha lite pengar. Dock är detta enbart tillfälligt då jag nhittad assnygga goggles på skidshoppen, samt jeansshorts och div småprylar. Fanken, är det rätta uttrycket.

2008-03-26 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0