Vi drar till fjällen..

fjälls

Åhhh! Imorgon går resan upp till Hannahs fjäll!! Det ska bli så kul att äntligen få se lite fjäll och åka snowboard!! Fantastico!! :D Jag är feting nöjd! Det roligaste blir att ta sig till skolan med snowboard och tillbehör, kommer antagligen se ut som en annan fjällvandrare! Det ska bli så kul. Som en minisemester!

Min projektarbetesblogg går finemangmang! Men nu när flera hundra människor kollat in den under bara en dag blir jag grymt tacksam att denna blogg (hej henning bloggen) är i tryggt förvar. Skulle aldrig klara av att så många människor läste om mitt privatliv. Det känns bra att det bara är ni, mina söta läsare, som läser här! Men sen när jag blir bloggkändis och worldknown och den här bloggen läcker till media och mitt privatliv exponeras i strålkastarljuset. Ja, den dagen den sorgen. Då flyttar jag till Uzbekistan och blir kålrotsbonde! Shhhhhh.. det är vår lilla hemlighet! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0