att diska eller inte diska

Inte ens här kommer man undan disken. Det märks att man blivit vuxen... Plötsligt förväntas man hjälpa till som vilken mamma eller pappa som helst. Nooot funny. Man lagar mat, man diskar, man städar, man bråkar på sin lillebror.
Okej, nej det där var inte alls sant. Jag är egentligen grymt bortskämd och gör inte alls lika mycket som dem. Men jag gör mer än jag gjorde förut. Och jag ÄR lämnad med disken..... som inte alls är speciellt stor. Men jag har ingen lust. Alls.

Det där med lust är ju en grej. Innan jag kom hit hade jag jättestor lust att sy något, men nu har jag inte riktigt lust längre. Jag har inte heller lust att göra religionsuppgiften och jag inte lust att göra matteuppgiften. Jag har däremot lust att kolla på ett tredje avsnitt av Big Love, har nästan kollat igenom hela första säsongen nu. Lite sorgligt.

Nej diska.. var det ja. Ska ta mig i kragen, staxes. hej/E

image468
sådär ser jag inte ut idag, jag ser ut som ett slo. härligt skulle jag vilja påstå.


Kommentarer
Postat av: agnos

jag tänkte också sy något fett idag, men tappade lusten helt. jag har kollat på filmerna jag fick av dig istället :) matten och religionen är dömda att bli ogjorda, för imorgon jobbar jag. men äsch. snart slut på aallt! PUSS!

2008-05-03 @ 23:18:12
Postat av: Liz

snygget :)!
diska är ganska svårt ibland, men det är skönare än religionsuppgifterna iallafall. om man diskar känns det som att man har gjort det man måste för dagen.

2008-05-04 @ 01:13:14
Postat av: Ingrid

DU ÄR SNYGG och jag vill låna din klänning i veckan nån dag, hihi! KRAMS OCH KÄRLEK ELINPELIN!

2008-05-04 @ 21:48:08
Postat av: Petter H

Skrev du det där i Linköping? För du har väl ingen lillebror i Falun :o :P

2008-05-06 @ 21:11:22
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0