Igår "festival", idag roadtrip!

Igår hade vi konsert på Stefansgården, det var en fin tillställning som alltid. Jag är nöjd med min insats! Efteråt så åkte vi till Liv och hade Es3dnmu häng på vägen utanför hennes hus. Det kändes som festival, konstaterade vi. Det var väldigt fint. Chips, choklad, youhurt m.m åts och vattenpipan var laddad. Det var en fin kväll. Vi sjöng fåniga låtar med gitarren, men det var minst pinsamt när Wallis spelade, av någon anledning. Klockan 12 var det kallt och mörkt, då åkte alla hem. Men det var en fin kväll. Tack för en fin kväll!

Idag har jag varit på roadtrip med Farfar och Ulla. Jag körde! :D Vi åkte till Leksandsbröd, åt mat på Moskogen och sen hälsade vi på Mormor i Rättvik som fyller år idag! Vi åt bullar, budapesttårta och drack kaffe. Jag spelade några fina bitar för mormor på felan och försökte förklara vad en blogg var förnått.

Men nu är jag hemma. Klockan är 19.07.. What to do?!!! //E


frizon 07

Kommentarer
Postat av: kakan

Härligt! Bra att du körde! Vad mysigt att du hälsade på mormor också! De är omtänksamma Morfar och Ulla! :)

2008-05-30 @ 08:27:16
Postat av: Petter H

Haha va roligt att du skulle förklara vad en blogg var. Vad använde du för nyckelord och förstod mormor? Vi har mer sol än er bara så du vet så du får gärna komma hit sen.

2008-05-30 @ 16:05:39
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0