men allt ordnar sig tillslut

Ja, trots stressen fotot och döden så ordnade sig allt tillsist. Jag har nu fotograferat både bästa bild och porträtt på okänd!! Nu måste jag bara få till en ögonblicksbild så är allt klart! Finito! Eller nej, jag måste redigera bilderna och så, men det går ganska fort.. seeeen är jag klar. Ska bli så skönt. Dessutom kom Farfar med min cykel nu som han lagat, jag lovar härmed att aldrig mer pumpa mina hjul.. någonsin!

Jaa.. jag och Hannah upptäckte en ny form av strupsång och kulning idag. Något sorts lockrop för tranor, jättekul, jättesvårt och "jättebra" för halsen. ;)

Nej nu känns faktiskt allt bra igen, mer eller mindre! :) hej!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0