Snö!?

Vi har haft klassrep hela dagen och det har varit mycket trevligt och effektivt faktiskt! :) Vilken lycka. Det som är mindre lyckligt är att det SNÖAR! Stora flingor, det ligger inte kvar på marken, men det slår en i ansiktet när man cyklar så man blir både kall, blöt och arg. Gillar't INTE, alls alls alls!

Men jag ska ge mig av mot Karl och träffa Carl och se på film och äta pizza, vilket kommer bli trevligt antagligen. För jag har no money och kan därför inte gå på klubb underbar, vilket annars kunde varit trevligt. Men lycka till att gå dit och se snygg ut i det här vädret, nooo waaay!

Hur som helst. Imorgon är det klassen som gäller igen, så man får väl inte vara ute fööör länge inatten! hej!//E

image479 Den 21 smäller det, be there!!!!!!! 30 kr kostar en biljett, som du kan köpa av mig eller någon annan i min klass. Annars kan man köpa en när man kommer dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0