Tillfreds för dagen.

Ja, hej internet, här är jag igen. Och hej bloggen. Har visst varit borta lite? Bara nån dag eller två men det känns som en evighet. Det tar ju timmar att uppdatera sig på allt man missat. Men nu är jag tillfreds. Igår satt jag uppe till sena sena kvällen med ångest över matteuppgifter, vildmarksbyar, fotoprov och studentmössor. Men så.. idag.. så har allt löst sig fint, trots allt. Det känns skönt. Jag känner mig tillfreds.
Jag sitter själv i lägenheten och njuter. Grönt te, godis och Gossip Girl. Finemangmang faktiskt.

2 konstateranden:
   1. Jag har i mitt liv bara stött på två teer hitills som jag inte tyckt om (och jag har provat MASSOR med smaker). Det ena var ett i kyrkan som smakade äldre herre (läs gubbsvett) så äckligt att jag dog.Det andra var det lila teet som jag köpte på Ö&B och drack en gång med Andrew och det smakade inget vidare. Det står kvar i skåpet som ett minne över min dumsnålhet den dagen.
   2. När man försöker tyst i sin ensamhet kan man låtsas att man kan sjunga som Eva Cassidy. :)

här en bild på mig och omnämnda Andrew. Adieu! /E

nja

Kommentarer
Postat av: Hanna-Karolina

Jag kommer ihåg den dagen. Den bilden.

Det var en bra dag.

2008-05-06 @ 22:44:13
URL: http://hannahkarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0