Vad är dealen, yo?!


the cobrasnake

Vad är dealen med alla dessa ugglor och uvar, yo? Överallt är dem, på plånböcker, halsband, killar, underkläder, klistermärken.. ja listan kan göras låååång. Men inte är detta en hype som inträffat på några (nämner inga namn:P) i min närhet utan tydligen även på hippa hipsterpartyn i US!

Ahhhh, just det. Min bror har ju också något med en Uggla att göra. ;) Jag visste hela tiden. Förlåt! /E

(ps! faktiskt var det tatueringen jag såg först, kom inte på parallellen till brorsan förän senare. men det kändes bra! ;P)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej. Jag bor i Falun, men har inga kompisar.

Och jag gillar ugglor.



PEACE OUT!

2008-05-24 @ 01:02:29
URL: http://www.rybel.nu
Postat av: annafaster

Hej Elin!

Kul att brorsan får åka på turné med Uggla.

Eller hur?

Kram

2008-05-24 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0