Great days good times

Ojojoj, jag är en skamlig bloggare dessa dagar. Men ibland är det så skönt att bara ta det lugnt, hänga och inte bry sig om sitt internetliv. För annars så är ju mitt internetliv min flykt från mitt ack så (ibland) deprimerande fritid. Men ibland så är min fritid rätt fabolous faktiskt.

I helgen har jag då varit på lite konferens-och-häng-grej med jobbet på våran fancy stiftsgård, med en fantastisk italiensk buffé bland annat. Där svirades det in på småtimmarna (för min del) så man var ju rätt halvvaken på söndagens seminarium, men jag lyckades faktiskt komma med en hel del kloka synpunkter och kände mig väldigt smart ;)

Sen när jag kom hem från det så åkte jag ner på stan och träffade min nya vän Elin! Det var otroligt trevligt! Vi åt sushi på wasabi (jajemän, vid mitt fönsterbord), och sen varm choklad på george (vilket kan låta som en cool förkortning för oss som bor här och fikar där förjämnan, men det är snarare så att jag inte kommer ihåg exakt vad det heter. Tror det är coffeshop by george. kanske.) Mycket nördsnack om musik och kyrkan. Låt oss säga att vi har en hel del gemensamt. Jag hoppas vi kan styra en träff igen snart! :D

långt inlägg, men nu är ni lite uppdaterade. Idag firar vi fars dag. Imorse fick pappa två fina rosa paket, som jag slagt in, ett med en grön pappersslips på och så hjärtsnören. "För jag är ju en mjukispapppa" som pappa själv konstaterade när Jon (den lille könsrollshjärntvättade brodern) påpekade att det skulle varit blå papper på fars dags paketen.

Jaja, hejdå! :) //E

Kommentarer
Postat av: marielle

åh vad roligt att det gick bra med din dejt med kompisen! (jag tycker det är lustigt att hon heter elin) nu finns det hopp både för dig & mig tycker jag det låter som :) & vad gullig du är som fixar åt din pappa så mkt, han är nog väldigt nöjd med att vara pappa åt er alla :D pusspuss!

2008-11-09 @ 16:57:26
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0