headache

Har på senare tiden då och då börjat få huvudvärk. Skrev om det förut att jag hade jätteont i huvudet. Konstigt nog kommer det när jag är ledig. Så det känns ju som om det finns någon psykologisk förklaring. Till exempel att jag har dåligt samvete för något. Men jag kan inte komma på vad? Pappa anser att det är för att jag inte skickat ut tackkorten för studenten. Men jag kan inte säga att jag går och grämer mig nämdevärt för det..? Konstigt är det ju iallafall.

Har redan kollat på Devil wears prada och druckigt god varm choklad (smältblockchoklad och mjölk, yummie). Nu har jag blivit lämnad ensam hemma. Inget händer på datorn en lördagkväll (överraskande) så jag tänker göra mig ännu en kopp och dessutom äta choklad i fast form. Hoppas det hjälper mot huvudvärken. Adjö! //E


Kommentarer
Postat av: Britta

Hej Elin! När jag var inne på Ingrids Amerikaresa, så fann jag till slut din adress. Vad kul att du har fått jobb och ett jobb som du verkar trivas med.Nu ska jag följa din sida och se vad som händer där nere. Här snöar det för fullt och jag ska baka pepparkakor idag. Kramar i massor från Britta.

2008-11-30 @ 09:07:25
Postat av: Elin

Britta: Åhh, vad kul att du hittat hit! Jag saknar dig! Jag kan tänkta mig att det är otroligt mysigt i tandö och i ditt lilla hus såhär i adventstider!

:)

2008-11-30 @ 12:47:42
URL: http://hejhenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0