It's (almost) alive

Trots att jag gick och la mig tidigt tidigt igår så kom jag knappt ur sängen imorse ändå. Fast den här gången kom jag inte upp för att jag låg och funderade på vad jag egentligen skulle göra? Varför skulle jag gå upp? Jag försökte motiviera mig själv med att "du måste ju sätta på dig kläder", medan den andra delen av mig sa: "äsch, det går ju på fem minuter". Så nej, det gick inte så bra. Hann med bussen i vilket fall och sitter nu här på mitt jobb. It's all work work.

- kaffepaus -

Det blev lite kaffepaus mitt i inlägget.
Men nu så..
Öhh. hejdå //E

Kommentarer
Postat av: hk

Haha. Gissa vem som gjorde precis samma sak.

Det liksom regnar och är helt mörkt när jag ska upp, då vill man ligga i sängen.

2008-11-18 @ 09:41:23
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Maohlin

Nästa gång du har svårt att komma upp ur sängen, så kan du ju tänka på mig. Som i den stunden som du ligger och försöker ta dig upp, antagligen har varit vaken i flera timmar. Jag går nämligen upp klockan 5 på morgon. Det är hårt, väldigt hårt. Hur ska jag klara detta? jag som älskar att sova fram till lunch. Du som är tjenis med herren där uppe, kan du inte ta ett snack med honom åt mig? ;) Vi har nämligen hamnat lite på kant med varrandra på senaste tiden.. PUSS

2008-11-18 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0