Jomenvisst

Det är lördag och jag har en helledig dag för första gången sen.. förra helgen ;)! Det är bäst att njuta, för jag jobbar varje förbenad söndag ända fram tills jag förhoppningsvis kan ta julledigt!! Vilket innebär att jag aldrig får en helledig helg men man jobbar ju bara några timmar på söndagen så det går inte att vara ledig en hel annan dag. Lite dumt men så är det ju när man jobbar i kyrkan.

Igår myste jag med brorsorna med hamburgare och godis som det ska vara på en fredag. Vi kollade på CSI! Sen hängde vi framför våra datorer ;) Jag avslutade kvällen med Upp till kamp och Tusen strålande solar som nu är utläst.

Igår när jag åkte från jobbet vid lunch tänkte jag svänga in på min älskade sushiresturant Wasabi och plocka med mig åtta bitar. Men vad händer? JO det är stängt! Semester stängt tills nästa vecka! Oooh Noooo! Är så sushisugen så det finns inte! Eftersom jag var skithungrig fick jag ju lov att leta efter någon annan mat. Efter att ha strukit förbi precis alla ställen i hela stan köpte jag med mig fish n' chips från ett gatukök och åt hemma, ingen hit kan jag säga. Suck... sushi.. vill ha!

Jajaja, trevlig helg hörni! //E
Kolla också in här:

Kommentarer
Postat av: Melvin

Vad mysigt :) ja, hoppas du får julledigt, det är inte kul att behöva jobba över julen

2008-11-22 @ 15:10:36
URL: http://wrickedgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0